سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش کوتاه از پیانو

نظر

بلاخره بعد از مدت ها یه ترک خیلی خوب و احساسی گوش کردیم البته از زبان یک خواننده ای زیاد معروف نشده تا این لحظه که ما داریم این مطلب رو مینویسیم و واقعا حقش نیست که خواننده ای با این صدا خیلی خوب در دل مردم جا نکنه اونم به دلیل این که تبلغات گسترده رو موزیکش نکرده ما رسانه هستیم و وظیفه ای در این قبال داریم که هنرمندان تازه وارد رو به نحو احسنت حمایت کنیم و تا توان هم داریم این کار انجام خواهیم داد ارین ازمون ترانه سرا و مدیریت کلی موزیک را در اختیار داشته اند و ایمن خاکیان نیز زحمت ارنج بندی را به دوش کشیده به بهترین شکل مممکن

 

آهنگ جدید و متفاوت بغل از علی دهقانی به صورت مستقیم و با پخش انلاین در ای وان موزیک

تمومش کنی خودم تکی ادامه میدمت
با امروز درست یک ساله که ندیدمت
تو عاشقم نبودی فدا سرت من که بودم

 
هنوز هستم همونی که دیوونت بودم
این که نمیشه من همش به یادتو
بارون شم
من باید الان فقط تو بغل تو
اروم شم
منو اروم کن که فقط تو بلدی
دیوونه
چی سرم اومد بعد تو فقط خدا
میدوونه
دیگه عادت کردم خودمو با عکسای
قدیمی اروم کنم
دوره بیوفتم تو شهر من به هرکی میرسم
حال تورو سوال کنم
خیلی سخته
نرسه دستت به ارزوت
بشکنی نیاری هی به روت
همه حرفات شه یه خط سکوت